Campanya d’emissió per a la Cambra de Comerç de Barcelona

 

Teléfono Permanente col·labora amb la Cambra de Comerç de Barcelona en una campanya d’emissió realitzada des de les instal·lacions d’aquesta entitat. Els nostres teleoperadors treballen en cooperació amb l’entitat per a captar nous socis del Club Cambra, una iniciativa nova de gran rellevància que té com a objectiu promoure l’activitat econòmica i empresarial i oferir serveis i productes diversos a empreses i autònoms.

El públic objectiu de la campanya, la qual es realitza en diferents fases, està format per més de 250.000 empreses, i la Cambra de Comerç conta amb el suport de Teléfono Permanente per arribar al màxim nombre de nous socis en el termini estipulat.

Scroll to Top
logo de telefono permanente contact center
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.