Serveis avançats per al col.lectiu mèdic

Teléfono Permanente podrà oferir en breu al col·lectiu de metges i altres professionals del sector sanitari un nou servei, que facilitarà l’organització de la consulta i la comunicació amb els pacients.

En col·laboració amb STACKS, empresa capdavantera en el desenvolupament de software sanitari, estem ultimant la implantació de l’ Agenda Mèdica Web en la nostra plataforma. Quan estigui en funcionament el sistema, els nostres clients del sector sanitari tindran a la seva disposició una solució òptima per a gestionar la seva agenda. Aviat els donarem informació detallada sobre aquest servei.

Scroll to Top
logo de telefono permanente contact center
Privacy Overview

This website uses cookies so that we can provide you with the best user experience possible. Cookie information is stored in your browser and performs functions such as recognising you when you return to our website and helping our team to understand which sections of the website you find most interesting and useful.